20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

دعوت به همکاری درمانیتوبا (manitoba) کانادا

دانشگاه جدید مانیتوبا، ۱۵۷ کارمند ماهر و دانشجویان بین‌المللی را دعوت می‌کند

اکنون مانیتوبا Manitoba تعداد 6،731 دعوت نامه را در سال 2019 برای نامزدهای کارگر ماهر در استان صادر کرده است. مانیتوبا ۱۵۷ کارگر خارجی ماهر را دعوت کرده است تا برای اقامت دائم کانادا در قرعه کشی جدید که در تاریخ ۲۴ اکتبر برگزار می شود، درخواست دهند.

دعوت از داوطلبان در سازمان mpnp صورت میگیرد

دعوت از داوطلبان در برنامه مهاجرت استان مانیتوبا در سازمان (mpnp) صورت میگرد که کارگر ماهر در مانیتوبا، کارگران ماهر خارج از کشور در ان درخواست خود را ارائه میدهند و مسیرهای مهاجرت و آموزش بین‌المللی را تسهیل میکند.

سازمان (mpnp) بخشی از برنامه نامزدی استانی کانادا است ، که با استانها و قلمروهای کانادایی مشارکت می کند تا بتوانند سالانه تعداد مشخصی از کارگران ماهر و سایر نامزدهای مهاجرت طبقه اقتصادی را برای اقامت دائم کانادا معرفی کنند.

مانیتوبا تاکنون 6،731 دعوت نامه برای درخواست کارگر ماهر در این استان صادر کرده است

دعوت نامه ها، معروف به نامه های مشاوره برای درخواست (laa) به شرح زیر تقسیم می شوند:

  • کارگر ماهر درمانیتوبا:117 نفر
  • کارگر ماهر در خارج از کشور: 24 نفر
  • جریان آموزشی بین‌ المللی: 16 نفر

همچنین سازمان (mpnp) اظهار داشت که ۱۲ مورد از دعوت‌ها برای نامزدها در سیستم اکسپرس اینتری فدرال ارسال شده‌است.

کارگر ماهر در خارج از کشور

سازمان (mpnp) طبقه کارگر ماهر و کارگران خارجی تأیید شده را با مهارت های لازم در بازار کار مانیتوبا انتخاب و معرفی میکند.

در همین رابطه در بین معیارهای دیگرمیتوان به موارد دیگر از قبیل موارد زیر اشاره کرد:

 نامزدها باید یک ارتباط برقرار شده با مانیتوبا مانند خانواده یا دوستان نزدیک، آموزش قبلی یا تجربه کاری در استان یا دعوت از طریق یکی از درخواست های کارمند یابی راهبردی در سازمان (mpnp) را داشته باشند یعنی اگر تجربه کاری یا دوست و اشنایی در این ایالت ندارید حتما باید در این سازمان ثبت نام کرده باشید.

لازم به ذکر است همه 24 نامزد کارگر ماهر خارج از کشور که در قرعه کشی 24 اکتبر شرکت کرده اند، مستقیماً از طریق یک طرح استخدام استراتژیک دعوت شده اند ، که شامل مأموریت های استخدام در خارج از کشور به رهبری سازمان(mpnp) انجام میشود.

شرایط درخواست برای کارگر ماهر در خارج از کشور

برای اینکه برای نامزدی در نظر گرفته شوید، همه نامزدها ابتدا باید ابراز علاقه خود (EOI) را ثبت کنند. از دیگر عوامل برای کسب امتیاز و رنج نمره که از 1000 مطرح می شود برای کلیه برنامه های EOI  براساس شبکه امتیاز کارگران ماهر MPNP، شامل سن نامزدها ، تجربه کاری ماهر ، سطح تحصیلات و مهارت به زبان انگلیسی یا فرانسوی و همچنین دیگر عوامل که در امتیازبندی شما در نظر گرفته می شود،  می باشد.

به کاندیداهای با بالاترین امتیاز ، نامه مشاوره ای داده می شود تا از طریق قرعه کشی های منظم در دسته افراد متخصص و کار آزموده قرار گیرند.

قابل توجه است که 24 کاندیدای کارگر ماهر در خارج از کشور که در 24 اکتبر دعوت شده اند حداقل باید 685 امتیاز را داشته باشند.

کارگر ماهر در مانیتوبا

داوطلبان این گروه باید درایالت مانیتوبا مشغول به کار باشند و از بین سایر معیارها، یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و دائم از کارفرمای خود داشته باشند.

جریان بین المللی آموزش

فارغ التحصیلان مانیتوبا با مهارت های خاص تقاضا ممکن است تحت جریان آموزش بین المللی دعوت شوند. این جریان شامل سه زیر شاخه است

  • مسیر اشتغال شغلی
  • مسیر کارآموزی کارشناسی ارشد
  • مسیر کارآفرین دانشجویی
دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط